სტატისტიკა |
---|
სულ ონლაინში: 1 სტუმარი: 1 მომხმარებელი: 0 |
|
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 14 » დაკვირვების რუბრიკა IIბ კლასი ქართული ენა
13:18 დაკვირვების რუბრიკა IIბ კლასი ქართული ენა |
დაკვირვების რუბრიკა
თხრობა
კრიტერიუმები
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
ამოიცნობს სამეტყველო სიტუაციის ადრესატს,საუბრის თემას,დიალოგისას იცავს ეტიკეტის ნორმებს
|
|
|
|
|
გადმოსცემს მოსმენილი ან წაკითხული ტექსტის შინაარსს,აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ თხრობას
|
|
|
|
|
აკავშირებს მოსმენილ ტექსტს პირად გამოცდილებასთან,ახასიათებს პერსონჟებს და მოვლენებს
|
|
|
|
|
ამბის გადმოცემისას იყენებს სათანადო ლექსიკას,სიტყვაფორმებს,მარტივ წინადადებებს,თანამიმდევრულად და გამართულად გადმოსცემს აზრს
|
|
|
|
|
პრეზენტაცია
კრიტერიუმი
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
მითითებული გეგმის მიხედვით წარმოადგენს პრეზენტაციას
|
|
|
|
|
საუბრობს თავისუფლად
|
|
|
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
|
|
|
|
პასუხობს თემის ირგვლივ დასმულ შეკითხვებზე
|
|
|
|
|
დისკუსია
კრიტერიუმი
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში,იცავს მის წესებს
|
|
|
|
|
სწორად,თემის შესაბამისად სვამს კითხვებს
|
|
|
|
|
დასმულ კითხვაზე სცემს გააზრებულ,დასაბუთებულ პასუხს
|
|
|
|
|
წერა
კრიტერიუმი
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
წერს გარკვევით და სუფთად ასათაურებს მცირე ზომის მარტივ ტექსტს.პასუხობს კითხვებზე წერილობით
|
|
|
|
|
მოდელის მიხედვით ადგენს პატარა ტექსტს,წერილობით ახასიათებს მისთვის ნაცნობ საგნებსა და ადამიანებს
|
|
|
|
|
სახელისა და მოქმედების სიტყვებს ათანხმებს რიცხვში,მართებულად იყენებს ზმნის დროებს
|
|
|
|
|
იყენებს მაერთებელ კავშირებს,მართებულად იყენებს სხვადასხვა ტიპის წინადადებებს,სვამს სათანადო სასვენ ნიშანს წინადადების ბოლოში
|
|
|
|
|
ხმამაღლა კითხულობს თავის მიერ შესრულებულ დავალებებს და ასწორებს დაშვებულ შეცდომებს
|
|
|
|
|
კითხვა
კრიტერიუმი
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
ხმამაღლა კითხულობს მარტივი წინადადებისგან შედგენილ ტექსტებს,აგრძელებს სხვის მიერ დაწყებულ კითხვას
|
|
|
|
|
ტექსტიდან ამოკრეფს კონკრეტულ ინფორმაციას
|
|
|
|
|
ხმამაღლა კითხვისას მონიშნავს წინადადების საზღვრებს,იყენებს სათანადო ინფორმაციას,იცავს პაუზას
|
|
|
|
|
ქმნის მოსმენილი ან წაკითხული ტექსტის ილუსტრაციას,მოცემული ილუსტაციის მიხედვით ხვდება ტექსტის სავარაუდო შინაარსს
|
|
|
|
|
შეუძლია წიგნზე მუშაობა,იყენებს სახელმძღვანელოში მოცემულ პირობით ნიშენბს,წიგნის სარჩევს,სიტყვათა განმარტებებს
|
|
|
|
|
|
ნანახია: 524 |
დაამატა: ketola
| რეიტინგი: 0.0/0 |
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
|
|