სტატისტიკა |
---|
სულ ონლაინში: 1 სტუმარი: 1 მომხმარებელი: 0 |
|
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 14 » დაკვირვების რუბრიკა IV კლასი მათემატიკა
13:25 დაკვირვების რუბრიკა IV კლასი მათემატიკა |
საშინაო დავალება
კრიტერიუმები
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე
დაბალი
|
ეფექტურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებსა და ტერმინებს
|
|
|
|
|
აღიქვამს ამოცანის შინაარსს,გაიაზრებს და გამიჯნავს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს,ახდენს მათ ორგანიზება/წარმოდგენას
|
|
|
|
|
აღიქვამს ამოცანის შინაარსს , გაიაზრებს და გამიჯნავს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს,ახდენს მათ ორგანიზება/წარმოდგენას
|
|
|
|
|
ირჩევს და მოიპოვებს პროცესის ან/და რეალური ვითარების მოდელირებისათვის საჭირო მონაცემებს
|
|
|
|
|
კომპლექსურ(რთულ)პრობლემას ყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად და ჭრის (ხსნის) ეტაპობრივად
|
|
|
|
|
პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს გამოთვლების ადეკვატურ/ოპტიმალურ ხერხებს და ახდენს მათ რეალიზებას
|
|
|
|
|
კეთილსინდისიერად ასრულებს დავალებებს ვადისა და რაოდენობის გათვალისწინებით
|
|
|
|
|
პრაქტიკული მუშაობა
კრიტერიუმები
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
ამოცანის ამოხსნისას ეფექტურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებსა და ტერმინებს
|
|
|
|
|
აღიქვამს ამოცანის შინაარს,გაიაზრებს და გამიჯნავს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს,ახდენს მათ ორგანიზება/წარმოდგენას
|
|
|
|
|
ირჩევს (ეფექტიან)სტრატეგიას და მოკლედ აღწერს პრობლემის გადაჭრის საფეხურებს
|
|
|
|
|
აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის
|
|
|
|
|
პოულობს პრობლემის გადაჭრის (ოპტიმალურ) გზას და ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას
|
|
|
|
|
კომპლექსურ(რთულს) პრობლემას ყოფს საფეხურებად,მარტივ ამოცანებად და ჭრის(ხსნის)ეტაპობრივად
|
|
|
|
|
პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს გამოთვლების ადეკვატურ/ოპტიმალურ ხერხებს და ახდენს მათ რეალიზებას
|
|
|
|
|
პრეზენტაცია
კრიტერიუმები
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
კორექტურად და ადეკვატურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებს/ტერმინოლოგიას და სიმბოლოებს/აღნიშნებს,საუბრობს გამართული ენით
|
|
|
|
|
ოპტიმალური ხერხით ახდენს მონაცემების ორგანიზება/წარმოდგენას
|
|
|
|
|
ახდენს პრობლემის ფორმულირებას აუდიტორიისთვის გასაგები ფორმით,ინფორმაციის გადმოცემისას წარმოაჩენს საკითხის არსს
|
|
|
|
|
ირჩევს (ეფექტიან) სტრატეგიას და მოკლედ აღწერს პრობლემის გადაჭრის საფეხურებს
|
|
|
|
|
ასაბუთებს პრობლემის აქტუალობას და მნიშვნელობას პრაქტიკული თვალსაზრისით
|
|
|
|
|
ზოგადი შედეგების სადემონსტრაციოდ იყენებს მაგალითებს, როგორც მათემატიკიდან ასევე რეალური ვითარებიდან
|
|
|
|
|
ახდენს მიღებული შედეგების განზოგადებას,ამყარებს კავშირს(სხვა მათემატიკურ სტრუქტურებთან,ობიექტებთან ან/და სხვა დისციპლინებთან)
|
|
|
|
|
|
ნანახია: 669 |
დაამატა: ketola
| რეიტინგი: 0.0/0 |
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
|
|