მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა | RSSპარასკევი, 18.07.2025, 06:54

Мой сайт

საიტის მენიუ
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 14 » დაკვირვების რუბრიკა IV კლასი მათემატიკა
13:25
დაკვირვების რუბრიკა IV კლასი მათემატიკა

საშინაო დაალება

კრიტერიუმები

წარმატებული

კარგი

საშუალო

საშუალოზე

დაბალი

ეფექტურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებსა და ტერმინებს

 

 

 

 

აღიქვამს ამოცანის შინაარსს,გაიაზრებს და გამიჯნავს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს,ახდენს მათ ორგანიზება/წარმოდგენას

 

 

 

 

აღიქვამს ამოცანის შინაარსს , გაიაზრებს და გამიჯნავს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს,ახდენს მათ ორგანიზება/წარმოდგენას

 

 

 

 

ირჩევს და მოიპოვებს პროცესის ან/და რეალური ვითარების  მოდელირებისათვის საჭირო მონაცემებს

 

 

 

 

კომპლექსურ(რთულ)პრობლემას ყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად და ჭრის (ხსნის) ეტაპობრივად

 

 

 

 

პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს გამოთვლების ადეკვატურ/ოპტიმალურ ხერხებს და ახდენს მათ რეალიზებას

 

 

 

 

კეთილსინდისიერად ასრულებს დავალებებს ვადისა და რაოდენობის გათვალისწინებით

 

 

 

 

 

 

                                       პრაქტიკული მუშაობა

კრიტერიუმები

წარმატებული

კარგი

საშუალო

საშუალოზე დაბალი

ამოცანის ამოხსნისას ეფექტურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებსა და  ტერმინებს

 

 

 

 

აღიქვამს ამოცანის შინაარს,გაიაზრებს და გამიჯნავს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს,ახდენს მათ ორგანიზება/წარმოდგენას

 

 

 

 

ირჩევს (ეფექტიან)სტრატეგიას და მოკლედ აღწერს პრობლემის გადაჭრის საფეხურებს

 

 

 

 

აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

 

 

 

 

პოულობს პრობლემის გადაჭრის (ოპტიმალურ) გზას  და ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას 

 

 

 

 

კომპლექსურ(რთულს) პრობლემას ყოფს საფეხურებად,მარტივ ამოცანებად და ჭრის(ხსნის)ეტაპობრივად

 

 

 

 

პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს გამოთვლების ადეკვატურ/ოპტიმალურ ხერხებს და ახდენს მათ რეალიზებას

 

 

 

 

 

 

                                   პრეზენტაცია

კრიტერიუმები

წარმატებული

კარგი

საშუალო

საშუალოზე დაბალი

კორექტურად და ადეკვატურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებს/ტერმინოლოგიას და სიმბოლოებს/აღნიშნებს,საუბრობს გამართული ენით

 

 

 

 

ოპტიმალური ხერხით ახდენს მონაცემების ორგანიზება/წარმოდგენას

 

 

 

 

ახდენს პრობლემის ფორმულირებას აუდიტორიისთვის გასაგები ფორმით,ინფორმაციის გადმოცემისას წარმოაჩენს საკითხის არსს

 

 

 

 

ირჩევს (ეფექტიან) სტრატეგიას და მოკლედ აღწერს პრობლემის გადაჭრის საფეხურებს 

 

 

 

 

ასაბუთებს პრობლემის აქტუალობას და მნიშვნელობას პრაქტიკული თვალსაზრისით

 

 

 

 

ზოგადი შედეგების სადემონსტრაციოდ იყენებს მაგალითებს, როგორც მათემატიკიდან ასევე რეალური ვითარებიდან

 

 

 

 

ახდენს  მიღებული შედეგების განზოგადებას,ამყარებს კავშირს(სხვა მათემატიკურ სტრუქტურებთან,ობიექტებთან ან/და სხვა დისციპლინებთან)

 

 

 

 

ნანახია: 669 | დაამატა: ketola | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
შესვლის ფორმა
ძებნა
კალენდარი
«  თებერვალი 2018  »
ორ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
ჩანაწერების არქივი
საიტის მეგობრები

Copyright MyCorp © 2025
Free site builder - uCoz