პრობლემის გააზრება
|
პრობლემა ღრმად და საფუძვლიანადაა გააზრებული
|
პრობლემა საკმაოდ კარგადაა ორგანიზებული
|
პრობლემა არასრულადაა გააზრებული
|
პრობლემა არ არის გააზრებული
|
მსჯელობის დასაბუთება
|
მსჯელობა დამაჯერებლადაა დასაბუთებული და გამყარებულია შესაფერისი მაგალითებით.
|
მსჯელობა დამაჯერებლადაა დასაბუთებული, თუმცა ცალკეულ შემთხვევებში არ არის გამყარებული შესაფერისი მაგალითებით.
|
მსჯელობა ცალკეულ შემთხვევაში არ არის დამაჯერებელი. არ არის გამყარებული შესაფერისი მაგალითებით, მსჯელობა ზედაპირულია.
|
მოსაზრებები არ არის დასაბუთებული.
|
ნაშრომის ორგანიზება და ლოგიკურად აგება.
|
ნაშრომი ორგანიზებულია, მონაკვეთებს შორის დაცულია ლოგიკური კავშირი
|
ნაშრომი კარგადაა ორგანიზებული,მონაკვეთებს შორის არაა დარღვეული ლოგიკური კავშირები.
|
ნაშრომი არ არის კარგად ორგანიზებული, მონაკვეთებს შორის დარღვეულია ლოგიკური კავშირები.
|
ნაშრომი არ არის ორგანიზებული, მონაკვეთებს შორის არ არსებობს ლოგიკური კავშირები.
|
ნაშრომის ენობრივი მხარე
|
ნაშრომში აზრი ენობრივად, ლექსიკურად ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული, შერჩეულია დასმული ამოცანის შესაფერისი სტილი, გვხვდება ერთი-ორი სტილისტური ხარვეზი.
|
ნაშრომში აზრი ენობრივად, ლექსიკურად ზუსტად და მკაფიოდაა გამოხატული, შერჩეულია დასმული ამოცანის შესაფერისი სტილი,გვხვდება სამი სტილისტური ხარვეზი.
|
შერჩეულია ამოცანისათვის შესაფერისი სტილი, თუმცა ლექსიკა მწირია და გვხვდება ოთხი სტილისტური შეცდომა.
|
შერჩეულია ამოცანისათვის შეუფერებელი სტილი, გვხვდება 5 ან მეტი სტილისტური ხარვეზი.
|