სტატისტიკა |
---|
სულ ონლაინში: 1 სტუმარი: 1 მომხმარებელი: 0 |
|
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 14 » II კლასი მათემატიკა შეფასების რუბრიკა I
13:21 II კლასი მათემატიკა შეფასების რუბრიკა I |
რიცხვები და მოქმედებები
კრიტერიუმები
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
კითხულობს „ერთნიშნა“ და „ორნიშნა“რიცხვებს
|
|
|
|
|
ასახელებს რიცხვის წინა და მომდევნო რიცხვებს
|
|
|
|
|
სხვადასხვა ხეხით ითვლის საგანთა ერთობლიობაში საგნების რეოდენობას
|
|
|
|
|
ნებისმიერი რიცხვიდან ითვლის ბიჯით წინ/ უკან
|
|
|
|
|
ზეპირი ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას ან სხვა ხერხს.თანრიგების დაჯგუფებისას,მთლიანი ათეულიდან „გამოხატვა“
|
|
|
|
|
განმარტავს რიცხვების სახელდებას
|
|
|
|
|
ზეპირად ასრულების ათეულების გავლით მიმატება გამოკლებას
|
|
|
|
|
აორმაგებს რიცხვებს 10-ის ფარგლებში
|
|
|
|
|
აორმაგებს 10-ეულებსა და 20-ულებს
|
|
|
|
|
ანახევრებს ლუწ რიცხვებს
|
|
|
|
|
ასახელებს რიცხვების უახლოეს ოცეულს
|
|
|
|
ასახელებს რიცხვის ათეულს ან ხუთეულს
|
|
|
|
ამოცანის პირობის მიხედვით განსაზღვრავს,თუ რა არის მოცემული და რა არის საძებნი
|
|
|
|
ასახელებს და რეალურ/გათამაშებულ ვითარებაში იყენებს ეროვნული ფულის ნიშნებს
|
|
|
|
მოსწავლეს შეუძლია საგნების/ნახაზების ფიგურების გავრცობა, წარმოდგენა და შედარება
|
|
|
|
ერთემანეთს ადარებს მიმდევრობას
|
|
|
|
ასახელებს იმ მიმდევრობებს,რომლების განლაგების ერთსა და იმავე წესს მიეკუთვნებიან
|
|
|
|
ზეპირსიტყვიერად ახასიათებს მონაცემთა სიას:
ა)მონაცემთა საერთო რაოდენობის მიხედვითბ)მონაცემთა განმეორებისგ)მონაცემთა პოზიციის მიხედვით დ) მონაცემთა თანმიმდევრობის მიხედვით
|
|
|
|
ზეპირსიტყვიერად აღწერს/განმარტავს პიქტოგრამას,(რომელშიც ერთი სიმბოლო შეესაბამება ერთ მონაცემებს ან მოსწავლეთა წყვილს
|
|
|
|
წეპირსიტყვიერად აღწერს,განმარტავს,მონაცემთა უმარტივეს (ორსვეტიან ან ორსტრიქონიან ცხრილს)
|
|
|
|
კრიტერიმები
|
წარმატებული
|
კარგი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
სხვადასხვა ხერხით ითვლის საგანთა ერთობლიობაში საგნების რაოდენობას
|
|
|
|
|
ადარებს მიღებულს შედეგებს ერთმანეთს
|
|
|
|
|
ახდენს რიცხვის ათობითი პოზიციური სისტემით ჩაწერის დემონსტრირებას საგანთა ერთობლიობაში ათეულის ჯგუფების გამოყოფით
|
|
|
|
|
ორნიშნა რიცხვის ჩაწერაში უთითებს ათეულისა და ერთეულის თანრიგებს
|
|
|
|
|
ახდენს შეკრება-გამოკლების დემონსტრირებას მოდელის გამოყენებით
|
|
|
|
|
ახდენს გაორმაგების მოქმედების დემინსტრირებას მოცემული რაოდენობის ჯგუფისთვის
|
|
|
|
|
ანაწევრებს ლუწ რიცხვებს
|
|
|
|
|
ახდენს გაორმაგება-განახევრების ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირებას
|
|
|
|
|
ირჩევს შესაბამის მოქმედებას, მარტივი ამოცანის ამოსახსნელად
|
|
|
|
|
პრაქტიკული სამუშაო
იყენებს 1-ის ტოლი ბიჯით თვლას და პოულობს მეორე შესაკრებს, თუ ცნობილია პირველი შესაკრები და ჯამი
|
|
|
|
იყენებს ერთეულის ბიჯით უკუთვლას უცნობი მაკლების პოვნისთვის მოცემული საკლებით და სხვაობით
|
|
|
|
შეუძლია შეკრება-გამოკლების გამოყენება მარტივი მათემატიკური ამოცანის ამოხსნისას
|
|
|
|
იყენებს შეკრების გადანაცვლებადობის თვისებებს,გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად
|
|
|
|
იყენებს ჯგუფთებადობის თვისებებს,რიცხვითი გამოსახულების მნიშვნელობის გამოსათვლელად
|
|
|
|
|
ნანახია: 740 |
დაამატა: ketola
| რეიტინგი: 0.0/0 |
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს [ რეგისტრაცია | შესვლა ]
|
|