მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა | RSSხუთშაბათი, 17.07.2025, 09:26

Мой сайт

საიტის მენიუ
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 16 » შეფასების რუბრიკა მათემატიკაში - 2017-2018 სასწ. წელი -I
10:32
შეფასების რუბრიკა მათემატიკაში - 2017-2018 სასწ. წელი -I

შეფასების  რუბრიკა   მათემატიკაში - 2017-2018 სასწ. წელი

საკლასო  დავალების  შეფასების  რუბრიკა

აქტივობები, რომელშიც  ფასდება მოსწავლე

 

1-2  ქულა

3-4 ქულა

5-6 ქულა

7-8 ქულა

9-10 ქულა

საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლის აქტივობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება, ეთიკური ნორმების დაცვა

 

პასიურია, არ არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში, არ უსმენს მოსაუბრეს,არ იცავს ეთიკურ ნორმებს

საგაკვეთილო პროცესში ნაწილობრივადაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს

გაკვეთილში ჩართულია ნაწილობრივ, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება. იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს, ვერ იცავს ეთიკის ნორმებს

გაკვეთილზე უმეტესად აქტიურია, მობილიზებულია, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს

გაკვეთილზე აქტიურია, ყურადღებით უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს

წაკითხული ინფორმაციის შეჯამების უნარი, ჯგუფური მუშაობა, თანამშრომლობა

 

ვერ აჯამებს წაკითხულ ინფორმაციას, ჯგუფში მუშაობისას პასიურია, არ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან

ნაწილობრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ცდილობს  ითანამშრომლოს ჯგუფის წევრებთან

ნაწილობრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ზოგჯერ აკეთებს სწორ დასკვნებს და თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან

კარგად ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, უმეტესად აკეთებს სწორ დასკვნებს, თანამშრომლობს ჯგუფის  წევრებთან

კარგად აჯამებს წაკითხულ ინფორმაციას, კეთებს სწორ დასკვნებს, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის  წევრებთან

დისკუსიაში მონაწილეობა, კითხვების დასმა და პასუხი, კამათის წესების დაცვა

 

არ მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივია, არ იცავს კამათის წესებს

არ მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივია და უშინაარსო, არ იცავს კამათის წესებს

 მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ზოგჯერ არამიზნობრივია და უშინაარსო, ცდილობს დაიცვას კამათის წესები

 მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია, კითხვებზე პასუხობს დასაბუთებულად, იცავს   კამათის წესებს

 აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები შინაარსიანი და მიზნობრივია, კითხვებზე პასუხობს დასაბუთებულად, იცავს კამათის წესებს

საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ფაქტებსა და არგუმენტებზე დაყრდნობით, საკითხის კონკრეტულობა

 

ვერ აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებას ან უჭირს მათი გამყარება ფაქტებით და არგუმენტებით.

 ნაწილობრივ ახერხებს საკუთარი მოსაზრების  არგუმენტირებას, საკითხის დასმისას ზოგადია და არაკონკრეტული

 ახერხებს საკუთარი მოსაზრების  არგუმენტირებას, მწირი  ფაქტებით, ცდილობს გაამყაროს არგუმენტებით

 გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებას და  ამტკიცებს არგუმენტებით, საკითხის დასმისას კონკრეტულია

კარგად აყალიბებს საკუთარ მოსაზრებას, ამყარებს არგუმენტებით, აკეთებს ანალიზს და მოჰყავს შესაბამისი ფაქტები, საკითხის დასმისას კონკრეტულია

 

საშინაო   დავალება

კრიტერიუმი

1-2  ქულა

 

3-4 ქულა

5-6 ქულა

7-8 ქულა

9-10 ქულა

მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება, მათემატიკური ენის ფლობა

არაადეკვატურად იყენებს მათემატიკურ ცნებებს და ტერმინებს

არაადეკვატურად იყენებს ზოგიერთ  მათემატიკურ ცნებებს და ტერმინებს

იყენებს მათემატიკური ცნებებისა  და ტერმინების ნაწილს

იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებებას   და ტერმინს

სწორად და ეფექტიანად იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებას და დებულებას

კავშირებისა და მიმართულებების დადგენა.

ამოიცნობს ორ ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ მათემატიკურ ობიექტებს

ამოიცნობს  ორ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ მათემატიკურ ობიექტებს

აღწერს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

სწორად და ეფეტიანად აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადასხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

 

გამოთვლები

გამოთვლები არ შეესაბამება ამოცანის პირობას, შედეგი არაადეკვატურია

პრობლემის გადაჭრის გზა შეიცავს გამოთვლების ძირითად ნაწილს, რეალიზება ნაწილობრივ არასწორია

გამოთვლები შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზს

პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს გამოთვლების რაიმე გზას, გამოთვლები ძირითადად სწორია

პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს და იყენებს გამოთვლების ოპტიმალურ ხერხს, გამოთვლები  სწორია

 

ამოცანის ამოხსნის გზა და მისი რეალიზება

ვერ აღიქვამს დავალების შინაარსს,  ვერ ჭრის მარტივ მათემატიკურ პრობლემას

სრულად ვერ აღიქვამს დავალების შინაარსს,  უჭირს მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრა

ჭრის მარტივ მათემატიკურ პრობლემას სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით

რთულ პრობლემას ჰყოფს საფეხურებად და ხსნის ნაწილობრივად, მაგრამ ხარვეზებით

რთულ პრობლემას ჰყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად  და ხსნის ეტაპობრივად, მათ შორის სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით

შესასრულებელი სამუშაოს ვადები და მოცულობა

იშვიათად ასრულებს დავალებებს, დავალებები არასრულყოფილია

უმეტესად ასრულებს დავალებებს, დავალებები არასრულყოფილია

უმეტესად ასრულებს დავალებებს ვადებისა და რაოდენობის გათვალისწინებით

ასრულებს დავალებებს ვადებისა და რაოდენობის გათვალისწინებით

კეთილსინდისიერად ასრულებს დავალებებს ვადებისა და რაოდენობის გათვალისწინებით

 

 

შემაჯამებელი სამუშაოს შეფასების სქემა

აქტივობები, რომელშიც  ფასდება მოსწავლე

 

1-2  ქულა

3-4 ქულა

5-6 ქულა

7-8 ქულა

9-10 ქულა

მათემატიკური ობიექტებისა და  ენის გამოყენება

არაადეკვატურად იყენებს ცნებებს, ტერმინებს,აღნიშვნებს; არასრულყოფილად წარმოადგენს მონაცემებს

იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ზოგიერთ ცნებას, ტერმინსა და აღნიშვნას; ნაწილობრივ წარმოადგენს მონაცემებს

იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ზოგიერთ ცნებას, ტერმინსა და აღნიშვნას; თუმცა არაორგანიზებულად წარმოადგენს მონაცემებს

იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო  ცნებების, დებულებებისა და აღნიშვნების უმეტესობას

იყენებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო ყველა ცნებას, დებულებასა და აღნიშვნას; ირჩევს მონაცემთა ორგანიზებისა და წარმოდგენის ოპტიმალურ ფორმას

ამოცანის ამოხსნის გზა

 

ვერ პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას

პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას, იწყებს, მაგრამ ვერ ასრულებს ამოხსნას

პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას, იწყებს, მაგრამ ნაწილობრივ ხსნის ამოცანას

პოულობს ამოხსნის რომელიმე გზას, მიყვება მას, თუმცა ხარვეზებით

პოულობს ამოხსნის ოპტიმალურ გზას, ბოლომდე ახდენს მის რეალიზებას

კავშირები და მიმართებები

ამოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს

 

ამოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს; ცდილობს მათ დალაგებას ( მაგ. განსხვავებული ასოითი აღნიშვნებით ჩაწერილ ერთსა და იმავე ალგებრულ გამოსახულებას)

ამოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს; ალაგებს მათ, მაგრამ  ხარვეზებით (მაგ. სხვადასხვა ფორმით წარმოდგენილ ერთსა და იმავე ასახვას)

აღწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემატიკურ ობიექტსა თუ პროცედურას შორის; (მაგ. განტოლების ამოხსნა და მოცემული ასახვისთვის მოცემული მნიშვნელობის წინასახის პოვნა)

აღწერს კავშირს სხვადასხვა სტანდარტულ მათემატიკურ ობიექტსა თუ პროცედურას შორის (მაგ. იყენებს ალგებრულ გარდაქმნებს და ტოლობის/ უტოლობის თვისებებს გეომეტრიულ თვისებათა დასაბუთებისას)

გამოთვლები

 

გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე. შედეგი არაადეკვატურია

გამოთვლები შესრულებულია ნაწილობრივ, მაგრამ შედეგები არასწორია

შეიცავს გამოთვლების ძირითად ნაწილს, შედეგები ნაწილობრივ არასწორია

გამოთვლები ძირითადად სწორია, თუმცა შეიცავს ტექნიკური ხასიათის ხარვეზებს

გამოთვლები სწორია, არჩეული და გამოყენებული აქვს გამოთვლების ოპტიმალური გზა

ნანახია: 5930 | დაამატა: ketola | რეიტინგი: 4.5/2
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
შესვლის ფორმა
ძებნა
კალენდარი
«  თებერვალი 2018  »
ორ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
ჩანაწერების არქივი
საიტის მეგობრები

Copyright MyCorp © 2025
Free site builder - uCoz