მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა | RSSპარასკევი, 18.07.2025, 06:45

Мой сайт

საიტის მენიუ
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 16 » შეფასების რუბრიკა მათემატიკაში - 2017-2018 სასწ. წელი -II naw.
10:37
შეფასების რუბრიკა მათემატიკაში - 2017-2018 სასწ. წელი -II naw.

შეფასების სქემა  -  პრეზენტაცია

კრიტერიუმი

1-2  ქულა

 

3-4 ქულა

5-6 ქულა

7-8 ქულა

9-10 ქულა

პრობლემის ფორმურირება და სათაურთან შესაბამისობა

საპრეზენტაციო მასალა არ შეესაბამება სათაურს და არაადეკვატურადაა ფორმულირებული

საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება სათაურს და ფორმულირება შეიცავს ხარვეზებს

საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება სათაურს და   ფორმულირებული

საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება სათაურს და ადეკვატურადაა ფორმულირებული

საპრეზენტაციო მასალა სრულად შეესაბამება სათაურს და ეფექტურად და ადეკვატურადაა ფორმულირებული

მოდულირება

მოდელირება არ შეესაბამება რეალობას, მათემატიკური ფორმულირება არაადეკვატურია

მისთვის ნაცნობი რეალური ვითარების მოდელირება ნაწილობრივ სწორია, ცდილობს პრობლემის დასმას და მის მათემატიკურ ენაზე ფორმულირებას

ახდენს მისთვის ნაცნობი რეალური ვითარების მოდელირებას ნაწილობრივ ხარვეზებით, ცდილობს პრობლემის დასმას, მათემატიკური ფორმულირება შეიცავს ხარვეზებს

პრობლემის გადასაჭრელად ახდენს რეალური ვითარების მოდელირებას. სვამს პრობლემას და ახდენს მის ფორმულირებას მათემატიკურ ენაზე

პრობლემის გადასაჭრელად ახდენს მისთვის უცნობი რეალური ვითარების მოდელირებას, დამოუკიდებლად სვამს პრობლემას და ახდენს მის ფორმულირებას მათემატიკურ ენაზე

მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება, მათემატიკური ენის ფლობა

 არაადეკვატურად იყენებს   მათემატიკურ ცნებისა და ტერმინების უმეტეს ნაწილს

 არაადეკვატურად  იყენებს ზოგიერთ  მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას

  იყენებს  მათემატიკურ ცნებისა და დებულებების ნაწილს

სწორად  იყენებს  ზოგიერთ მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას

სწორად ეფექტიანად იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას

ამოცანის ამოხსნის გზა და მისი რეალიზება

ცდილობს აღიქვას დავალებების შინაარსი, ცდილობს ზოგიერთი მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრას

ნაწილობრივ ვერ აღიქვამს დავალების შინაარს, ახერხებს მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრა

ჭრის მარტივ მათემატიკურ პრობლემას სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით

კომპელქსურ(რთულ) პრობლემას ნაწილობრივ ყოფს საფეხურებად მარტივ ამოცანებად და ჭრის ეტაპობრივად ხსნის, მაგრამ ხარვეზებით

კომპელქსურ(რთულ) პრობლემას  ყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად და ჭრის ეტაპობრივად - მათ შორის სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით გამოყენებით

დამხმარე ტექნიკური საშუალებებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება

არაადეკვატურად ირჩევს და იყენებს დამხმარე საშუალებებსა და ტექნოლოგიებს

ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას და ცდილობს გამოიყენოს დამხმარე საშუალებები და ტექნოლოგიები

ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას    დამხმარე საშუალებებს და ტექნოლოგიებს, უჭირს საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება

ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას და ადეკვატურად იყენებს დამხმარე საშუალებებს და მათ შორის საინფორმაციო ტექნოლოგიებს

აუდიტორიის და საპრეზენტაციო მასალის მიხედვით ეფექტურად ირჩევს და ადეკვატურად იყენებს პრეზენტაციის ფორმას და საშუალებებს, მათ შორის საიფორმაციო ტექნოლოგიებს

აუდიტორიის ფლობა

უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტი, ვერ ახერხებს პრობლემის ფორმურირებას, არაადეკვატურად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვებს

არაეფექტურად იყენებს ჟესტიკულაციას, მიმიკას და ხმის ტემბრს, პრობლემის ფორმულირებას ახდენს აუდიტორიისათვის გაუგებარი ენით, ხარვეზებით და არადამაჯერებლად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვებს

უმეტესად ფლობს აუდიტორიას პრობლემის ფორმულირებისას საუნრობს აუდიტორიისთვის ნაკლებად საინტერესოდ

ფლობს აუდიტორიას (იყენებს ჟესტიკულაციას, მიმიკას და ხმის ტემბრს), ახდენს პრობლემის ფორმულირებას, ამომწურავად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვას

ფლობს აუდიტორიას (იყენებს ჟესტიკულაციას, მიმიკას და ხმის ტემბრს,), ახდენს პრობლემის ფორმულირებას აუდიტორიისთვის გასაგები ენით, ადეკვატურად და ამომწურავად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვას

დროის ლიმიტი

არაეფექტურად იყენებს პრეზენტაციისთვის განკუთვნილ დროს, ხშირად უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა

არაეფექტურად იყენებს პრეზენტაციისთვის განკუთვნილ დროს, ზოგჯერ უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა

უმეტესნაწილად იყენებს პრეზენტაციისათვის განკუთვნილ დროს, ხშირად იცავს დროის ლიმიტს

იყენებს პრეზენტაციისათვის განკუთვნილ დროს, იცავს დროის ლიმიტს

ეფექტიანად პრეზენტაციისათვის განკუთვნილ დროს, იცავს დროის ლიმიტს

კომუნიკაცია და თანამშრომლობა

ხშირად არაკორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, ცდილობს სხვისი მოსაზრების გაგებას

ზოგჯერ არაკორექტულია მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, ცდილობს სხვისი მოსაზრების გაგებას და გაანალიზებას

უმეტესად კორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, იგებს, მაგრამ უჭირს სხვისი მოსაზრების გაანალიზება

კორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, იდებს და აანალიზებს სხვის მოსაზრებას, არ ითვალისწინებს, მაგრამ პატივს სცემს მოსაზრებებს

კორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, იდებს და აანალიზებს სხვის ნააზრევს,ითვალისწინებს და პატივს სცემს სხვის მოსაზრებებს

 

პრაქტიკული მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმი

1-2  ქულა

 

3-4 ქულა

5-6 ქულა

7-8 ქულა

9-10 ქულა

მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება, მათემატიკური ენის ფლობა

არაადეკვატურად იყენებს მათემატიკური ცნებებისა და ტერმინების უმეტეს ნაწილს

არაადეკვატურად იყენებს ზოგიერთ მათემატიკურ ცნებას  და ტერმინს

იყენებს მათემატიკური ცნებებისა და ტერმინების  ნაწილს

იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას

სწორად და ეფექტიანად იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას

კავშირებისა და მიმართულებების დადგენა

ამოიცნობს ორ, ოდნავ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს

 ამოიცნობს ორ განსხვავებული ფორმით წარმოდგენილ იდენტურ მათემატიკურ ობიექტს

აღწერს კავშირს სხვადსხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

აღწერს და იყენებს კავშირს სხვადსხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

სწორად და ეფექტიანად აღწერს კავშირს სხვადსხვა მათემატიკურ ობიექტებსა და პროცედურებს შორის

ამოცანის ჩამოყალიბება, მონაცემთა ორგანიზება

ხარვეზებით აღიქვამს ამოცანის შინაარს,დამოუკიდებლად ვერ ახერხებს ამოცანის მონაცემების და საძიებელი სიდიდეების გამიჯვნას; აერაადეკვატურად წარმოადგენს მათ

 

ხარვეზებით აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, ცდილობს გაიაზროს და გამიჯნოს ამოცანის მონაცემები და საძიებელი სიდიდეები; ცდილობს მათ ორგანიზებას

აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, ცდილობს გაიაზროს და გამიჯნოს ამოცანის მონაცემები და საძიებელი სიდიდეები; ახდენს  მათ ორგანიზებას

აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გაიაზრებს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს; ახდენს მათ ორგანიზებას

ადეკვატურად აღიქვამს ამოცანის შინაარსს, გაიაზრებს ამოცანის მონაცემებს და საძიებელ სიდიდეებს; ოპტიმალური ხერხით ახდენს მათ წარმოდგენას

ამოცანის ამოხსნის გზა და მისი რეალიზება

ცდილობს აღიქვას დავალების შინაარსი, ცდილობს ზოგიერთი მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრას

ნაწილობრივ ვერ აღიქვამს დავალების შინაარსს, ახერხებს ზოგიერთი მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრას

ჭრის მარტივ მათემატიკურ პრობლემას სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით

კომპლექსურ პრობლემას ნაწილობრივ ყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად და ჭრის ეტაპობრივად, მაგრამ ხარვეზებით

კომპლექსურ პრობლემას  ყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად და ჭრის ეტაპობრივად, მათ შორის არასტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით

გამოთვლები

 

გამოთვლები არ მეტყველებს ამოცანის გაგებაზე; შედეგი არაადეკვატურია

 პრობლემის გადაჭრის გზა შეიცავს გამოთვლის ძირითად ნაწილს, შედეგი ნაწილობრივ არასწორია

 

გამოთვლები უმეტესად სწორია, მაგრამ  შეიცავს ტექნიკურ ხარვეზს

პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს გამოთვლების რაიმე გზას; გამოთვლები ძირითადად სწორია;

პრობლემის გადაჭრისთვის ირჩევს და იყენებს გამოთვლების ოპტიმალურ  ხერხს, გამოთვლები სწორია

მსჯელობა-დასაბუთება

მსჯელობის ხაზის განვითარებისას არაადეკვატურად იყენებს მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებებს, მსჯელობა არასწორია

მსჯელობის ხაზის განვითარებისას  იყენებს მარტივი მათემატიკური ობიექტების თვისებებს, მსჯელობის უმეტესი ნაწილი არასწორია

 

მსჯელობისას ადეკვატურად იყენებს  მათემატიკური ობიექტების თვისებების უმეტესობას, მსჯელობა ხარვეზებითაა შესრულებული

გამოთქვამს ვარაუდს და იკვლევს მის სისწორეს კერძო მაგალითებზე, ასაბუთებს არჩეული გამოთვლებისა თუ დამტკიცების ვარგისიანობას

ადეკვატურად ირჩევს სიმკაცრის დონეს და საჭიროების შემთხვევაში დასაბუთებისას იყენებს მკაცრ მათემატიკურ მსჯელობას, დამაჯერებლად ასაბუთებს მიღებული გადაწყვეტილების სისწორეს და ეფექტიანობას

ნანახია: 710 | დაამატა: ketola | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
შესვლის ფორმა
ძებნა
კალენდარი
«  თებერვალი 2018  »
ორ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
ჩანაწერების არქივი
საიტის მეგობრები

Copyright MyCorp © 2025
Free site builder - uCoz