კრიტერიუმი
|
1-2 ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
პრობლემის ფორმურირება და სათაურთან შესაბამისობა
|
საპრეზენტაციო მასალა არ შეესაბამება სათაურს და არაადეკვატურადაა ფორმულირებული
|
საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება სათაურს და ფორმულირება შეიცავს ხარვეზებს
|
საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება სათაურს და ფორმულირებული
|
საპრეზენტაციო მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება სათაურს და ადეკვატურადაა ფორმულირებული
|
საპრეზენტაციო მასალა სრულად შეესაბამება სათაურს და ეფექტურად და ადეკვატურადაა ფორმულირებული
|
მოდულირება
|
მოდელირება არ შეესაბამება რეალობას, მათემატიკური ფორმულირება არაადეკვატურია
|
მისთვის ნაცნობი რეალური ვითარების მოდელირება ნაწილობრივ სწორია, ცდილობს პრობლემის დასმას და მის მათემატიკურ ენაზე ფორმულირებას
|
ახდენს მისთვის ნაცნობი რეალური ვითარების მოდელირებას ნაწილობრივ ხარვეზებით, ცდილობს პრობლემის დასმას, მათემატიკური ფორმულირება შეიცავს ხარვეზებს
|
პრობლემის გადასაჭრელად ახდენს რეალური ვითარების მოდელირებას. სვამს პრობლემას და ახდენს მის ფორმულირებას მათემატიკურ ენაზე
|
პრობლემის გადასაჭრელად ახდენს მისთვის უცნობი რეალური ვითარების მოდელირებას, დამოუკიდებლად სვამს პრობლემას და ახდენს მის ფორმულირებას მათემატიკურ ენაზე
|
მათემატიკური ცნებებისა და დებულებების გამოყენება, მათემატიკური ენის ფლობა
|
არაადეკვატურად იყენებს მათემატიკურ ცნებისა და ტერმინების უმეტეს ნაწილს
|
არაადეკვატურად იყენებს ზოგიერთ მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას
|
იყენებს მათემატიკურ ცნებისა და დებულებების ნაწილს
|
სწორად იყენებს ზოგიერთ მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას
|
სწორად ეფექტიანად იყენებს ყველა მათემატიკურ ცნებასა და დებულებას
|
ამოცანის ამოხსნის გზა და მისი რეალიზება
|
ცდილობს აღიქვას დავალებების შინაარსი, ცდილობს ზოგიერთი მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრას
|
ნაწილობრივ ვერ აღიქვამს დავალების შინაარს, ახერხებს მარტივი მათემატიკური პრობლემის გადაჭრა
|
ჭრის მარტივ მათემატიკურ პრობლემას სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით
|
კომპელქსურ(რთულ) პრობლემას ნაწილობრივ ყოფს საფეხურებად მარტივ ამოცანებად და ჭრის ეტაპობრივად ხსნის, მაგრამ ხარვეზებით
|
კომპელქსურ(რთულ) პრობლემას ყოფს საფეხურებად, მარტივ ამოცანებად და ჭრის ეტაპობრივად - მათ შორის სტანდარტული მიდგომებისა და პროცედურების გამოყენებით გამოყენებით
|
დამხმარე ტექნიკური საშუალებებისა და საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
არაადეკვატურად ირჩევს და იყენებს დამხმარე საშუალებებსა და ტექნოლოგიებს
|
ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას და ცდილობს გამოიყენოს დამხმარე საშუალებები და ტექნოლოგიები
|
ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას დამხმარე საშუალებებს და ტექნოლოგიებს, უჭირს საინფორმაციო ტექნოლოგიების გამოყენება
|
ირჩევს პრეზენტაციის ფორმას და ადეკვატურად იყენებს დამხმარე საშუალებებს და მათ შორის საინფორმაციო ტექნოლოგიებს
|
აუდიტორიის და საპრეზენტაციო მასალის მიხედვით ეფექტურად ირჩევს და ადეკვატურად იყენებს პრეზენტაციის ფორმას და საშუალებებს, მათ შორის საიფორმაციო ტექნოლოგიებს
|
აუდიტორიის ფლობა
|
უჭირს აუდიტორიასთან კონტაქტი, ვერ ახერხებს პრობლემის ფორმურირებას, არაადეკვატურად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვებს
|
არაეფექტურად იყენებს ჟესტიკულაციას, მიმიკას და ხმის ტემბრს, პრობლემის ფორმულირებას ახდენს აუდიტორიისათვის გაუგებარი ენით, ხარვეზებით და არადამაჯერებლად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვებს
|
უმეტესად ფლობს აუდიტორიას პრობლემის ფორმულირებისას საუნრობს აუდიტორიისთვის ნაკლებად საინტერესოდ
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს ჟესტიკულაციას, მიმიკას და ხმის ტემბრს), ახდენს პრობლემის ფორმულირებას, ამომწურავად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვას
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს ჟესტიკულაციას, მიმიკას და ხმის ტემბრს,), ახდენს პრობლემის ფორმულირებას აუდიტორიისთვის გასაგები ენით, ადეკვატურად და ამომწურავად პასუხობს აუდიტორიის შეკითხვას
|
დროის ლიმიტი
|
არაეფექტურად იყენებს პრეზენტაციისთვის განკუთვნილ დროს, ხშირად უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა
|
არაეფექტურად იყენებს პრეზენტაციისთვის განკუთვნილ დროს, ზოგჯერ უჭირს დროის ლიმიტის დაცვა
|
უმეტესნაწილად იყენებს პრეზენტაციისათვის განკუთვნილ დროს, ხშირად იცავს დროის ლიმიტს
|
იყენებს პრეზენტაციისათვის განკუთვნილ დროს, იცავს დროის ლიმიტს
|
ეფექტიანად პრეზენტაციისათვის განკუთვნილ დროს, იცავს დროის ლიმიტს
|
კომუნიკაცია და თანამშრომლობა
|
ხშირად არაკორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, ცდილობს სხვისი მოსაზრების გაგებას
|
ზოგჯერ არაკორექტულია მასწავლებლებთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, ცდილობს სხვისი მოსაზრების გაგებას და გაანალიზებას
|
უმეტესად კორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, იგებს, მაგრამ უჭირს სხვისი მოსაზრების გაანალიზება
|
კორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, იდებს და აანალიზებს სხვის მოსაზრებას, არ ითვალისწინებს, მაგრამ პატივს სცემს მოსაზრებებს
|
კორექტულია მასწავლებელთან და მოსწავლეებთან მიმართებაში, იდებს და აანალიზებს სხვის ნააზრევს,ითვალისწინებს და პატივს სცემს სხვის მოსაზრებებს
|