მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა | RSSპარასკევი, 18.07.2025, 14:45

Мой сайт

საიტის მენიუ
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 13 » შეფასების რუბრიკები ხელოვნებაში V-IX kl.
13:11
შეფასების რუბრიკები ხელოვნებაში V-IX kl.

ა.ი.პ. ქობულეთის წმინდა მღვდელმოწამე სრულიად საქართველოს-კათოლიკოს პატრიარქ კირიონ II-ის სახელობის საგანმანათლებლო მართლმადიდებლურi ცენტრi

x e l o v n e b i s  i s t o r i a


Sefasebis rubrikebi

praqtikuli samuSaos Sefasebis sqema


 


თარიღი:                  სამუშაოს (ნამუშევრის) სახეობა: მაგ:ნატურმორტი 

                                                                             მასალა:                                                 აკვარელი, გუაში
       
მოსწავლე    შეფასების კრიტერიუმები    შემაჯამებელი ქულა       
    კომპოზიცია
  

რამდენად ახერხებს
დასახატი ობიექტების
სასურათე სიბრტყეზე
კომპოზიციურ განაწილებას (კომპოზიციური ბალანსის დაცვას და ა.შ.) და  
ურთიერთ თანაფარდობის გადმოცემას

0-2    ფორმა/
მოცულობა

რამდენად იცავს საგნის პროპორციებს და რამდენად ახერხებს მათი მოცულობის გადმოცემას შუქ-ჩრდილის საშუალებით


0-2     ფერი


რამდენად შეესატყვისება ფერთა გამა დასახატ ობიექტებს, ან რამდენად შემოქმედებითად არის  გადაწყვეტილი ფერის ამოცანა ნამუშევარში

0-2    ფაქტურა


რამდენად ახერხებს
დასახატი ობიექტების (საგნების, დრაპირების (ქსოვილის)) ფაქტურის გადმოცემას


0-2     სივრცე


რამდენად ახერხებს სივრცის ეფექტის შექმნას
(წინა პლანი, შუა პლანი, უკანა პლანი (ფონი))

0-2    ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 
10       
1.                             
prezentaciis Sefasebis sqema

 
N    კრიტერიუმები    1-3    4-5    6-7    8-10       
1    საინტერესო შესავალი    უინტერესოა    ტრაფარეტული    არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების    საინტერესოდ არის მოწოდებული       
2    თემის გასაგებად წარმოდგენა    ბუნდოვანია    ნაწილობრივ გასაგებია, განმარტებას მოითხოვს    ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები გასაგებია    ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები გასაგებია       
3    საუბარი    გაუგებრად საუბრობს    იმეორებს ერთსა და იმავეს    გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით    გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით       
4    დასკვნები    არ არის გაკეთებული    დასკვნები ულოგიკოა    ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია    ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია       
5    აუდიდიტორიასთან კონტაქტი    ვერ ამყარებს კონტაქტს    პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს    კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს    კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს       
6    თვალსაჩინოების გამოყენება    არ იყენებს    იყენებს მწირად    იყენებს ცხრილებს, გრაფიკებს    იყენებს ცხრილებს, გრაფიკებს       
7    პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე    უჭირს პასუხის გაცემა    პასუხები არ არის გამართული    ყველა კითხვას პასუხობს    ყველა კითხვას პასუხობს     

ინფორმაციის მოძიებis Sefasebis sqema
 
კრიტერიუმები    1-3    4-5    6-7    8-10       
ინფორმაციის მოძიების წყაროები    იყენებს მხოლოდ საკუთარ ინფორმაციას    იყენებს მხოლოდ სახელმძღვანელოში მოცემულ ინფორმაციას    იყენებს მხოლოდ რამდენიმე ინფორმაციის წყაროს    იყენებს მრავალფეროვან საინფორმაციო საშუალებებს       
მოძიებული ინფორმაციის შესაბამისობა    მასალა არ არის საკითხის შესაბამისი    მასალა ნაწილობრივ შეესაბამება საკითხს    მასალა ძირითადად შეესაბამება საკითხს    მასალა სრულიად შეესაბამება საკითხს       
მოპოვებული ინფორმაციის ორგანიზებულობა    მასალა არ არის სწორად ორგანიზებული    მასალა ნაწილობრივ ორგანიზებულია    მასალა ორგანიზებულია, მაგრამ რთულად აღსაქმელი    მასალა კარგად და მოსახერხებლადაა ორგანიზებული       
მოძიებული ინფორმაციის ანალიზი    ვერ იყენებს სკოლის მასალას მიზნობრივად    ნაწილობრივ მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას.    ძირითადად მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას.    მიზნობრივად იყენებს მოძიებულ მასალას     

პროექტის შეფასების  სქემა


 
        ელემენტარული 1 ქულა    მისაღები 2 ქულა    ოსტატური 3 ქულა       
1    მიზანი    არ არის კარგად გამოკვეთილი, ბუნდოვანია    ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება    კარგად გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი       
2    ორგანიზება    სუსტად ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი, რაც აბნევს მკითხველს/ მსმენელს    გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი    კარგად ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე, ორგანიზება ზრდის პროექტის ეფექტურობას       
3    შინაარსის კორექტულობა    გვხვდება ხშირი შეუსაბამო , მცდარი ინფორმაცია, შეყავს შეცდომაში მკითხველი/მსმენელი    ძირითადად კორექტულია, შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით    მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო       
4    ენეობრივი გამართულობა     ენობრივად გაუმართავი, ხშირი შეცდომებით    ენობრივად გაუმართავი, მცირე შეცდომებით    ენობრივად გამართულია, დაცულია პუნტქტუაციის ნიშნები       
5    კვლევა    კვლევა არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყარო არაა სანდო, ანალიზი ზედაპირულია    კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდულია წყაროები, ანალიზი მისაღებია    კვლევა სწორად არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არა ერთი წყარო და ანალიზიც სიღრმისეულია       
6    თვალსაჩინოებები    თვალსაჩინოებები ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი    თვალსაჩინოების კავშირი შინა-არსთან არის, მაგ-რამ ერთფერო-ვანია, გამოიყენე-ბა მოძი-ებული და ჯგუ-ფის მიერ შექმნილი    მრავალფეროვანი, შინაარსის შესატყვისი, აკურატულად შესრულებული

რეფერატის შეფასების სქემა
 
მიზანი/თეზისი – კვლევის  ძირითადი იდეის ჩამოყალიბება    0-1
    0 ქულა - კვლევის მიზანი არ არის განსაზვრული / მართებულად არ არის კვლევის მიზანი განსაზღვრული    _    1 ქულა -  შესავალში, შერჩეულ თემასთან მიმართებაში, მკაფიოდაა წარმოცენილი ის  კითხვები, რომლებზეც არის რეფერატში პასუხი გაცემული        
რეფერატის ორგანიზება  (რეფერატის სტრუქტურა-შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნები) და გამოყენებული რესურსი, რის ბაზაზეც შეიქმნა რეფერატი    0-1    0 ქულა - არაა გამოკვეთილი რესურ-სები, რის საფუძველზეც შესრულდა რეფერატი, ნაშრომს არ აქვს სტრუქტურა, რეფერატს არ აქვს ადექვატური ბიბლიოგრაფია     _    1 ქულა -  კარგად ჩანს რა ბაზაზე შეასრულა მოსწავლემ რეფერატი;  შემოთავაზებული ბიბლიოგრაფია  სამეცნიერო ნაშრომებითაა დაკომპლექტებული       
შინაარსის კორექტულობა, ფაქტობრივი საიმედოობა    0-2     0 ქულა - მოძიებული მასალა ძალიან მწირია, არ იცნობს პირველად წყაროებს, მეორადი წყაროებიც  არაა დამუშავებული.    1 ქულა -  მოძიებული მასალა  შეიცავს პირველად და მეორად წყაროებს, თუმცა წარმოდგენილი  წყაროები ზედაპირულადაა დამუშავებული, ანუ მოსწავლე  მხოლოდ ნაწილობრივად გაიაზრებს  მასალას    2 ქულა - იცნობს პირველად და მეორად წყაროებს, მოხმობილი ფაქტები სანდოა,რადგან მართებულად  ხდება წყაროს ამოკითხვა; პირველადი და მეორადი წყაროები სათანადოდაა დამუშავებული, მოსწავლე ავლენს კრიტიკული დამოკიდებულებას წყაროსადმი       
ენობრივი გამართულობა    0-1    0 ქულა - ენა გაუმართავია, აზრები არათანმიმდევრულადაა გადმოცემული    _     1 ქულა - ენა ნათელი და გასაგებია,მსჯელობა თანამიმდევრული       
 კვლევა (წყაროების ურთიერთშეჯერებისა და შეპირისპირების საფუძველზე საკუთარი ვარაუდების  შემუშავება)    0-2    0 ქულა - მოსწავლეს არ გააჩნია პოზიცია თემასთან მიმართებაში, მისი რეფერატი ორიგინალური ნაშ-რომის შთაბეჭდილებას არ ტოვებს; მოსწავლე არ ავლენს წყაროების ანალიზის უნარს, შეიმჩნევა პლაგიატობა
     1 ქულა -  მოსწავლე  ავლენს წყაროების ანალიზის უნარს,  თუმცა უჭირს წყაროებში ფაქტებისა და ვარაუდების გარჩევა, შესაბამისად მის მიერ გამოთქმული ზოგიერთი ვარაუდი საფუძველს მოკლებულია    2 ქულა - მოსწავლე დამაჯერებლად განასხვავებს ფაქტსა და ვარაუდს ერთმანეთისაგან,  სათანადოდ ამუშავებს პირველად და მეორად წყაროებს, მათი გაანალიზების საფუძველზე გამოთქვამს სათანადო ვარაუდებს,  თანამიმ-დევრულად დალა-გებული მასალის საფუძველზე ახერხებს თავისთვის საინტერესო კითხვებზე პასუხის გაცემას       
ილუსტრაციები/ თვალსაჩინოებები    0-1    _    _    _       
შეთავაზებული მოსაზრების არგუმენტებითა და მაგალითებით გამყარება     0-2    0 ქულა -  არ აქვს საკუთარი პოზიცია    1 ქულა - ცდილობს შემოგვთავაზოს საკუთარი ხედვა საკითხთან მიმართებაში, თუმცა საკუთარ პოზიციის  დაცვა  უჭირს.    2 ქულა - ავლენს საგნის კარგ ცოდნას, დამუშავებული მა-სალის მოშველიებით კარგად აყალიბებს საკუთარ პოზიციას და ამყარებს მას არგუმენტებით
მსჯელობს თამამად, ანგარიშს უწევს, მაგრამ ბრმად არ ენდობა ავტორიტეტებს.       
8. დასკვნები    0-1    0 ქულა - რეფერატში მოცემული  დასკვნები არაარგუმენტირებული და მცდარია        1 ქულა - აჯამებს კვლევის  შედეგებს, კარგად ახერხებს ამის მკითხველამდე მიტანას.       
    ჯამური   ქულა                 

შემაჯამებელი დავალების testuri  formis შეფასების სქემა
 
           
მოსწავლე    შეფასების კრიტერიუმები    შემაჯამებე-
ლი ქულა       
    aRwers namuSevars

0-3    Aanalizebs kompozicias da mxatvrul-gamomsaxvelobiT saSualebebs


0- 3     asabuTebs sakuTar interpretacias


0- 4          ქულათა მაქსიმალური რაოდენობა 10     
 

ნანახია: 505 | დაამატა: ketola | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
შესვლის ფორმა
ძებნა
კალენდარი
«  თებერვალი 2018  »
ორ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
ჩანაწერების არქივი
საიტის მეგობრები

Copyright MyCorp © 2025
Free site builder - uCoz