3.პრეზენტაციის შეფასების სქემა
ამ შემთხვევაში მოსწავლეებს თითოეულ კრიტერიუმში ენიჭება ნული ან ერთი ქულა, საბოლოო ქულის გამოსაყვანად ითვლება მათი ჯამი; მაქსიმალური ქულა არის ათი ქულა.
საინტერესო შესავალი (პრობლემის იდენტიფიცირება)
|
1
|
კვლევები/ნაშრომის წარმოჩენის უნარი
|
1
|
შემოქმედებითი უნარი
|
1
|
პრობლემის გადაჭრის გზების შეთავაზება
|
1
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა (ლოგიკური ჯაჭვი)
|
1
|
საუბარი (გამართულობა, ტემბრი)
|
1
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
1
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
1
|
ინფორმაციის ფლობის უნარი (ადეკვატური კითხვა-პასუხი)
|
1
|
დროის ლიმიტის დაცვა
|
1
|
ჯამი
|
10
|
პრეზენტაციის შეფასების სქემა
N
|
კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-5
|
6-7
|
8-10
|
1
|
საინტერესო შესავალი
|
უინტერესოა
|
ტრაფარეტული
|
არის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული
|
2
|
თემის გასაგებად წარმოდგენა
|
ბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია, განმარტებას მოითხოვს
|
ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები გასაგებია
|
ლოგიკურად არის აგებული, წარმოდგენილი საკითხები გასაგებია
|
3
|
საუბარი
|
გაუგებრად საუბრობს
|
იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით
|
გამართული და გასაგებია, საუბრობს დარწმუნებით
|
4
|
დასკვნები
|
არ არის გაკეთებული
|
დასკვნები ულოგიკოა
|
ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
|
ლოგიკურია, კარგად ჩამოყალიბებული და ორიგინალურია
|
5
|
აუდიდიტორიასთან კონტაქტი
|
ვერ ამყარებს კონტაქტს
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
6
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
არ იყენებს
|
იყენებს მწირად
|
იყენებს ცხრილებს, გრაფიკებს
|
იყენებს ცხრილებს, გრაფიკებს
|
7
|
პასუხები აუდიტორიის შეკითხვებზე
|
უჭირს პასუხის გაცემა
|
პასუხები არ არის გამართული
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
შემაჯამებელი ტესტური დავალების შეფასების რუბრიკა
(ღია და დახურულ კითხვიანი ტესტი)
Sedegebi
|
1 _ 2 q
|
3 _ 4 q.
|
5 _ 6 q.
|
7 _ 8 q.
|
9 _ 10 q
|
informaciisgaxsenebazeorientirebulidavalebebi (daxurulikiTxvebi)
|
Pპasuxobs ერთ-ორ umartives kiTxvებს
|
cudaT icis masala, pasuxobs სამი ოთხ martiv kiTxvaze
|
icis, magaram aramyarad; uWirsdasabuTeba
|
icis masala, dasabuTeba saWiroebs
srulyofas
|
სrulyofilad flobs informacias
|
Codnis siRrmeze orientirebuli
davalebebi (RiakiTxvebi)
|
პასუხობს ცოდნის სიღრმეზე ორიენტირებულ ორ სამ კითხვას
|
Ppasuxobs maswavleblis daxmarebiTრამდენიმე ღია კითხვას
|
cdilobs, magaram uWirssakuTari mosazrebebisdasabuTeba
|
Ypasuxobs naswavli masalidan gamomdinare,ar aqvs Camoyalibebuli sakuTari azri
|
YyvelasakiTxze aqvs sakuTariazri, asabuTebs mas rogorc werilobiT, ise _ zepirad
|
|