I—IV კლასი
რუბრიკების კრიტერიუმები
კლასი ______________________
მოსწავლე______________________
მოსმენა
ჯერ ვერ ახერხებს ცდილობს საჭიროებს განვითარებას ახერხებს მცირე ხარვეზებით კარგია
1.მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი ტექსტების გაგება
2. მოცემული ილუსტრირებული მინიდიალოგების გაგება
კითხვა
ჯერ ვერ ახერხებს ცდილ-ობს საჭიროებს განვითარე-ბას ახერხებს მცირე ხარვეზებით კარგია
1.წინადადებების გაშიფრვა-წაკითხვა
2.გამომუშავებული აქვს ტექსტზე მუშაობის საწყისი ჩვევები; იყენებს კითხვის სტრატეგიებს
3.ილუსტრირებული ტექსტის გაგება, ინფორმაციის მოძიება
4. კონკრეტული ინფორმაციის მოძიება საბავშვო ინფორმაციულ ტექსტსა და კორესპონდენციაში
ლაპარაკი
ჯერ ვერ ახერხებს ცდილობს საჭიროებს განვითარებას ახერხებს მცირე ხარვეზებით კარგია
1. უცხოური ენის ბგერების, ჟღერადობის, ინტონაციის აღქმა, მიბაძვა გამეორება
2. ტექსტების ზეპირად თქმა
3. ლექსიკური ცოდნის გამოვლენა
4. მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა
წერა
ჯერ ვერ ახერხებს ცდილობს საჭიროებს განვითარებას ახერხებს მცირე ხარვეზებით კარგია
1. შეუძლია სიტყვების წერა
2. შეუძლია მარტივი წერით კომუნიკაციის განხორციებლება
3. ნიმუშის მიხედვით შეუძლია
მიკროტექსტის შედგენა
|