მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა | RSSპარასკევი, 18.07.2025, 06:59

Мой сайт

საიტის მენიუ
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 2
სტუმარი: 2
მომხმარებელი: 0
მთავარი » 2018 » თებერვალი » 13 » უცხო ენების შეფასების რუბრიკა VII-IX kl.
13:01
უცხო ენების შეფასების რუბრიკა VII-IX kl.

 ა (ა)იპ ქობულეთის   წმ.მღვდელმოწამე  სრულიად   საქართველოს   კათოლიკოს --  პატრიარქ  კირიონ  II სახელობის  საგანმანათლებლო  მართლმადიდებლური  ცენტრი                                           
            2017-2018  სასწავლო წლის  შეფასების   რუბრიკები  უცხო ენებში   (VII- IXკლასი)
            
                               რუბრიკების  კრიტერიუმები

პრეზენტაცია:
 
    პასუხობს   სათაურს    1       
    საუბრობს  გამართული  სალიტერატურო  ენით    2       
    ფლობს  აუდიტორიას    2       
    იყენებს  სხვადასხვა  წყაროებს    1       
    იყენებს  თვალსაჩინოებას    1       
    ადარებს  მოვლენებს,  ფაქტებს, საგნებს.    2       
    იცავს   დროის  ლიმიტს    1     


კვლევა
 
    აგროვებს  და  ახარისხებს  ინფორმაციას,     2       
    ამყარებს  არგუმენტებით    2       
    აკეთებს  ჩანაწერს    1       
    მსჯელობს    3       
     აკეთებს  დასკვნას    2     

დამოუკიდებელი   სამუშაო
 
    იცავს  დროის  ლიმიტს    1       
    ნაპოვნია პრობლემის  გადაჭრის  მართებული  გზა    3       
    იცავს  წერის  კულტურას    2       
    სიზუსტით  აღწერს დასახულ  მიზანს    4     

p.s.  თითოეული  ქულა  ნიშნავს 1,2,3,4-ს.. მაგალითად   ბავშვმა  დამოუკიდებელი  სამუშაოს  დროს  მოძებნა სწორი  გზა,  დაიცვა  წერის  ყველა  პირობა, დაიცვა  დრო, მაგრამ  პასუხი  არ  არის  სწორი,ის  მიიღებს  6 ქულას ,  რადგან პასუხი  მეოთხე კრიტერიუმში  არის  4 ქულიანი.


თხრობა
 
    საუბრობს  გამოთქმული  მოსაზრების  შესახებ, გამოხატავს  საკუთარ  პოზიციას და  ამყარებს   არგუმენტებით    3       
    საუბრობს  გამართული  სალიტერატურო  ენით  და  იყენებს  შესაბამის  ლექსიკას.    2       
    იყენებს  მოკლე  ჩანაწერებს    1       
    საუბრობს  თანმიმდევრულად  და  შემოიფარგლება  კონკრეტული  თემით.    2       
    იცავს  დროის  ლიმიტს    2     

თხზულება
 
    წარმოადგენს  პრობლემას    1       
    აკრიტიკებს  ან  იზიარებს  ავტორის   თვალსაზრისს    1       
    გამოხატავს  საკუთარ  დამოკიდებულებას    1       
    მოყავს  არგუმენტები (ციტატები)  საკუთარი  თვალსაზრისის  დასამტკიცებლად    1       
    აზრი  ენობრივად (ლექსიკურად) მკაფიოდაა  გადმოცემული ----  შერჩეულია შესაფერისი  სტილი, სტილისტურად  გამართულია    2       
    დაშვებულია  ----  სინტაქსური  შეცდომა    2       
    დაშვებულია  მორფოლოგიური, ორთოგრაფიული  და  პუნქტუაციური  შეცდომა    2     

ტექსტთან  მუშაობა
 
    ამოიცნობს  პრობლემას  და  საუბრობს  მის  ირგვლივ.    2       
    საუბრობს  ტექსტში  გამოთქმული  ჰიპოთეზის  შესახებ,  იყენებს  ვარაუდის    გამომხატველ  კონსტრუქციებს  და  იცავს  საკუთარი  არგუმენტებით    3       
    აკეთებს  ჩანაწერებს    1       
    ამოიწერს  უცხო  სიტყვებს,  უცნობ  ინფორმაციას  შემდგომი განმარტებისა  და  დასამუშავებლად.    3       
    აკავშირებს  ტექსტს  გარემოსთან     1     

ესსე
 
    ვრცლად  ( იგულისხმება  ავტორის  შეხედულება,საკუთარი  შეხედულება, დასკვნა) მსჯელობს  სამივე მითითების  შესახებ    3       
    მსჯელობს  თანმიმდევრულად  და  საკუთარ  მოსაზრებებს  ამყარებს  არგუმენტებით    2       
    ვლინდება  დამოუკიდებელი  აზროვნების  უნარი    1       
    აზრი   ენობრივად  ( ლექსიკურად)  მკაფიოდაა  გადმოცემული, შერჩეულია  შეფასების  სტილი, სტილისტურადაა  გამართული    1       
    დაშვებულია  სინტაქსური  შეცდომა    1       
     დაშვებულია   მორფოლოგიური, ორთოგრაფიული  და  პუნქტუაციური  შეცდომა    2       
    დაცულია  დროის  ლიმიტი    1     
  
მოსმენის  შეფასება    ძალიან  კარგად    საკმაოდ  კარგად    დამაკმაყოფილებელად    ჯერ  ვერ  ახერხებს       
მოსმენის  სტრატეგიების  გამოყენებით შეუძლია  სხვადასხვა თემების  მოსმენა  და  გაგება                       
მთავარი  და  მეორეხარისხოვანი  ინფორმაციის  გაგება  და  მოძიება                       
კონკრეტული  ინფორმაციის მოკვლევა  და  მთავარი  იდეებისა  და  ხარისხების  ამოკრეფა                       
სხვადასხვა   მოცულობის  ჩანაწერის  მოსმენა, გაგება  და  შინაარსის  რეფორმირება                       
განსხვავებული ტიპის  ტექსტების  მოსმენა  და  შესაბამისი  ფორმების, გამოთქმების,კლიშეების  საშუალებით  ტექსტის  ტიპის  განსაზღვრა  და  შინაარსის  გაგება                     
 

ნანახია: 475 | დაამატა: ketola | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
შესვლის ფორმა
ძებნა
კალენდარი
«  თებერვალი 2018  »
ორ სამ ოთხ ხუთ პარ შაბ კვ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
ჩანაწერების არქივი
საიტის მეგობრები

Copyright MyCorp © 2025
Free site builder - uCoz