კრიტერიუმი
|
9-10
|
7-8
|
4-6
|
1-3
|
წარმოსადგენი საკითხების სრულად და ამომწურავად წარმოდგენა წინასწარ შედგენილი გეგმის მიხედვით
|
საკითხს წარმოდგენა სრულად და ამომწურავად. აქვს შედგენილი გეგმა.
|
საკითხს წარმოადგენს სრულად, ამომწურავად, წინასწარ შედგენილი აქვს გეგმა.
|
საკითხს წარმოადგენს გასაგებად.
|
საკითხის გადმოცემა სრულად და ამომწურავად უჭრს.
|
მოსწავლის მიერ ზეპირად წარმოდგენა საკითხისა, დამოუკიდებელი კვლევის წარმოჩენა.
|
მოსწავლე ზეპირად წარმოადგენს მასალას, დამოუკიდებელი კვლევის კვალი ჩანს. იყენებს ტექსტს ციტირებისას.
|
მოსწავლე ზეპირად წარმოადგენს მასალას, მეტ-ნაკლებად ჩანს კვლევის კვალი. მეტნაკლებად ციტირებს ტექსტს.
|
მოსწავლე მეტ-
ნაკლებად წარმოადგენს ზეპირად საკითხს და კვლევის უნარებს.
|
საკითხს ვერ წარმოადგენს ზეპირად, არ ჩანს დამოუკიდებელი კვლევის კვალი.
|
მოსწავლის მიერ რესურსების მომზადება და წარმოდგენა (ნახატი, ფოტო, ცხრილი, ინტერნეტ მასალა)
|
მოსწავლე იყენებს მის მიერ დამზადებულ რესურსს
|
მოსწავლე იყენებს მის მიერ დამზადებულ რესურსს
|
მოსწავლე მეტნაკლებად იყენებს რესურსს
|
მოსწავლე ვერ იყენებს რესურსს
|
გამართული მეტყველება, მდიდარი ლექსიკა, აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარება.არავერბალური ( ხმის აწევ-დაწევა, ჟესტები, მიმიკა) კომუნიკაციის საშუალებების გამოყენება.
|
საკითხს გადმოსცემს ნათლად და ლოგიკურად,იყენებს არავერბალურ საშუალებებს (ჟესტი,მიმიკა,ხმის აწევ-დაწევა)
|
ადეკვატურად იყენებს არავერბალურ საშუალებებს
|
მეტნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
|
ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას.
|
დასკვნების გაკეთება, საკუთარი პრეზენტაციის შეფასება.
|
სწორად აკეთებს დასკვნებს, შეუძლია პრეზენტაციის შეფასება.
|
ადეკვატურად აკეთებს დასკვნებს
|
მეტნაკლებად აკეთებს დასკვნებს
|
ვერ ახერხებს დასკვნების გაკეტებას.
|
შეკითხვებზე ადეკვატური პასუხის გაცემა.
|
თავისუფლად და ადეკვატურად პასუხობს შეკითხვებს
|
ახერხებს შეკითხვებზე პასუხის გაცემას
|
მეტნაკლებად ახერხებს შეკითხვებზე პასუხის გაცემას
|
ვერ ახერხებს შეკითხვებზე პასუხის გაცემას
|